Juttass haza! - Utolsó kommentek
blfr6@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai/full_commentlist/1#c41129432
Válasz erre: A szilveszteri hepajkodás ártatlan áldozatai
2022-01-06T13:35:28+01:00
2022-01-06T13:35:28+01:00
Mindenkinek Igaza van
http://blog.hu/user/1601060
Sziasztok! <br />
(Ez provokacio lesz, en szoltam...) <br />
<br />
Orulok, h ennyien kepviseltek itt (is) <br />
kulonbozo allaspontokat es hasznaljatok az ember legerosebb fegyveret, amivel lehet pusztitani, de lehet epiteni is.<br />
Az Elmetek segitseget kerem egy-ket kerdes megvalaszolasahoz, amikbol legalabb az egyik jelenleg koltoinek tunik. <br />
1.<br />
Szerintetek miert fontosabb szinte minden emberi egyednek (termeszetesen engem is beleertve)<br />
az altalaban pillanatnyi, de egyebkent is maximum atmeneti orome, mint a kozben uzott tevekenysegenek a szukebb, tagabb kornyezetere gyakorolt hatasa?<br />
Legyen szo petardarol, hobbiallatrol, kocsirol, otthonrol, szerelemrol evesrol stb, gyakorlatilag barmirol az eletunkben.<br />
Mit vegyek alapul mikor merlegelem, h a rovidtavu szemelyes nyeresegem mit okoz a tobbi oldalon, amivel gyakorlatilag a leket tagitom az amugy is sullyedo HAHAjon, amiben mindannyian evezunk es minden utodunk evezne, ha alkalmas lesz ra.<br />
<br />
2. Erdemes-e atgondolni, megfontolni, merlegelni mielott csapok a fejszevel, vagy siman csak belesz@.jak? <br />
<br />
3. Mi a megoldas, hogyan tudnank kozosen tulelni, akar szepen is tulelni fogcsikorgatasok nelkul?
https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai/full_commentlist/1#c41129384
Válasz erre: A szilveszteri hepajkodás ártatlan áldozatai
2022-01-06T13:15:32+01:00
2022-01-06T13:15:32+01:00
solar flare
http://blog.hu/user/535252
<a href="https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai?full_commentlist=1#c41129242" class="reply_nick_1157834" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41129242 );">@midnightcoder2</a>: +1
https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai/full_commentlist/1#c41129376
Válasz erre: A szilveszteri hepajkodás ártatlan áldozatai
2022-01-06T13:10:53+01:00
2022-01-06T13:10:53+01:00
beste12
http://blog.hu/user/1305737
<a href="https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai?full_commentlist=1#c41129332" class="reply_nick_1587254" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41129332 );">@Irén Indörén</a>: kutyám is van, macskám is van, lovam is van. Mind a számára megfelelő helyen tartva (kutya kertben, macska lakásban, ló lovardában). A magam környezetésben én is látom, hogy elég sokan nem kezelik állatnak az állatokat, hanem piedesztálra emelik őket, és gyakorlatilag az állat lesz a családfő. Például: nem, nem eszik a macska/kutya velünk együtt az asztal közepén, és még sorolhatnám.
https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai/full_commentlist/1#c41129346
Válasz erre: A szilveszteri hepajkodás ártatlan áldozatai
2022-01-06T12:58:12+01:00
2022-01-06T12:58:12+01:00
beste12
http://blog.hu/user/1305737
<a href="https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai?full_commentlist=1#c41129270" class="reply_nick_1157834" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41129270 );">@midnightcoder2</a>: pedig ideje lenne már szigorúbban fellépni emiatt is, ebben tökéletesen egyetértünk.
https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai/full_commentlist/1#c41129344
Válasz erre: A szilveszteri hepajkodás ártatlan áldozatai
2022-01-06T12:55:37+01:00
2022-01-06T12:55:37+01:00
Motorogre
http://blog.hu/user/1154120
<a href="https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai?full_commentlist=1#c41129210" class="reply_nick_818731" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41129210 );">@Macska_fogó</a>: Öröm a higgadt vélemény , de meg kell érteni a többieket is - az egyéni érzékenység nagyon változó. A zsírostarkójú kigyúrt izomtorony félelmetes, HA: reggelre sikerült lázas kiscsecsemőjét elaltatni, és a szorgos szomszéd hajnal 6-kor már rántja be a fűnyírót ... vagy a kutya hörögve átugat a kerítésen. Ugyanez a Terminátor rózsát ojt, galambot nevel és Csajkovszkij-t zongorázik, ha senkit nem zavar vele.<br />
Aki szereti a kutyáját, már-már társa a magányban - ezt a többieknek el kell fogadni, egy határig. A szabadság addig terjed amíg a másikét nem korlátozzuk - no itt van az "eb sírhantocskája": nincsenek kitűzve a határok, vagy nem tartják be vagy a Szerv nem jár el ...amolyan Balkán vagyunk ebben is. <br />
Némethonban a kutyasétáltatók már felszedik a szemetet (mert 50€ a bírság, és tényleg ki is szabják), a nagytestű kutyát még külterületen is fogják ha kell - 5000 euró gyorsított eljárásban, ha egy másik kutya vagy ember (ruházat is akár) megsérül (v.ö.: NAV Tomács kommentje).<br />
<br />
A felmenőktől úgy hallottam: a Rákosi rendszerben ha valaki eldobta a cigisdobozt, máris egy elvtársi kéz nehezedett a vállára: 20 Ft bírság! Tisztább is volt a város. Azért írom: lehet a népeket nevelni (németet is, magyart is) - de hosszú idő és következetesen. Budapesten is már láttam kihelyezett kutyapiszok-zacskó tartókat: vajon folyamatosan van is benne zacsi ? <br />
<br />
Pitbull támadások ? Az Államokban aki gépkocsival a gyalogátkelőn a népek közé hajt: a vád szándékos emberölési kísérlet. Itthon ha kiszökik a gyilkológép (nem annak született, de azzá nevelték)... már a lyukas kerítésre is szigorú büntetés kellene. <br />
<br />
A konfliktus másik oldal a tűzijáték. Aki ért hozzá, elemezze hogy miért szeretik ennyire az emberek ? A régi mondás szerint minél nagyobb a szegénység, annál nagyobb a tűzijáték (valami indiai eredet lehet...). <br />
De az ember ragadozó állat, pl. a legnépszerűbb videójátékok is harciak, ölni halomra nácit, idegent stb , ebben nő fel egy generáció, a monitor csillogó robbanásainak morajlásában. Talán ezt akarja évente egyszer megélni in vino ? <br />
Lehet hogy év végén leengedni a gőzt (már akinek van...) társadalmilag az összes káros hatással együtt is megéri, mintha kontroláltalannul (és költségvetési bevétel nélkül) ad-hoc törne felszínre ? <br />
BUÉK mindenkinek, kutyásnak, kutyusnak, cicának pacinak - ÉN a vizilovakkal vagyok !
https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai/full_commentlist/1#c41129342
Válasz erre: A szilveszteri hepajkodás ártatlan áldozatai
2022-01-06T12:55:28+01:00
2022-01-06T12:55:28+01:00
beste12
http://blog.hu/user/1305737
<a href="https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai?full_commentlist=1#c41129324" class="reply_nick_1474804" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41129324 );">@0x29a</a>: egyébként a véleményem az, hogy kutya beszerzése ELŐTT(!!) a leendő gazdát és annak családját kutyaiskolába küldeném, hogy lássák, hogy mit vállalnak be. Egy kutyasuliban mindennel is lehet találkozni: magabiztos, félős, agresszív (sorolhatnám még a tulajdonságokat) kutyával, és azzal is, hogy hova lehet fejlődni velük a békés együttélés érdekében. Persze, ez idő, energia, pénz, következetesség, amit sokan nem hajlandóak beletenni. De tény, hogy NEM KÖTELEZŐ KUTYÁT TARTANI.
https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai/full_commentlist/1#c41129340
Válasz erre: A szilveszteri hepajkodás ártatlan áldozatai
2022-01-06T12:54:11+01:00
2022-01-06T12:54:11+01:00
Gevlekte Salamander
http://blog.hu/user/1354582
<a href="https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai?full_commentlist=1#c41129322" class="reply_nick_1157834" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41129322 );">@midnightcoder2</a>: ökör
https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai/full_commentlist/1#c41129338
Válasz erre: A szilveszteri hepajkodás ártatlan áldozatai
2022-01-06T12:54:03+01:00
2022-01-06T12:54:03+01:00
apro_marosan_petergabor
http://blog.hu/user/70358
"a tűzijáték rendben van, "joguk van évente egyszer jól érezni magukat", "évente egyszer ki lehet bírni"<br />
Ezzel az indítással értek egyet. Leben und leben lassen. <br />
- Egész évben elviseljük a kutyagumit, kutyaugatást stb., lépten, nyomon - ez fordítva is elvárható<br />
- Szeretem a kutyákat, de azért már ne a farka csóválja...<br />
- Azon is elgondolkodom, hogy mi értelme ennek a sok "félre és túl tenyésztett" állatnak, melyekről már <br />
vásárlásának pillanatában tudható, ezer baja lesz, kínlódni fog - de azért megveszik, s támogatják vele a félretenyésztést... Azt hiszem, ez van olyan kérdés, mely kissé túlmutat a szilveszteri néhány órás tüzijátékozáson (melyet szeretek nézni - hallgatni, még ha más csinálja is)
https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai/full_commentlist/1#c41129334
Válasz erre: A szilveszteri hepajkodás ártatlan áldozatai
2022-01-06T12:51:43+01:00
2022-01-06T12:51:43+01:00
beste12
http://blog.hu/user/1305737
<a href="https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai?full_commentlist=1#c41129272" class="reply_nick_1157834" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41129272 );">@midnightcoder2</a>: úgy emlékszem, ezen mintha már változtattak volna, de azért nem vagyok ebben ezer százalékig biztos.
https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai/full_commentlist/1#c41129326
Válasz erre: A szilveszteri hepajkodás ártatlan áldozatai
2022-01-06T12:50:20+01:00
2022-01-06T12:50:20+01:00
Gevlekte Salamander
http://blog.hu/user/1354582
<a href="https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai?full_commentlist=1#c41129250" class="reply_nick_1346900" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41129250 );">@lenörd hofstadter</a>: Haha! Kitiltottak már? Helyes!
https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai/full_commentlist/1#c41129324
Válasz erre: A szilveszteri hepajkodás ártatlan áldozatai
2022-01-06T12:50:11+01:00
2022-01-06T12:50:11+01:00
0x29a
http://blog.hu/user/1474804
<a href="https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai?full_commentlist=1#c41129210" class="reply_nick_818731" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41129210 );">@Macska_fogó</a>: ezen az alapon te meg miért nem gondolsz a kutyatámadások áldozataira? A te logikádat követve be kellene tiltani a kutyatartást, de minimum a lőfegyvertartáshoz hasonló szabályokhoz kellene kötni. Ha egy évszázados, évi 1-2 kétalkalmas (+ az egy-két idióta, aki 1-2 napig még eldurrantja az 1-2 megmaradt rakétáját) ünneplési hagyományt el kellene törölnünk egy-két súlyos beteg kutya miatt, amik egy nagyobb zajtól is meghalnak, akkor a kutyák által megölt, megnyomorított emberekre hivatkozva az egész kutyatartást is be kellene tiltani.<br />
Amúgy jelzem: ha az állat fél, megijed a hirtelen hangos zajoktól, akkor azt lehet és kell is a zaj tűrésére nevelni. Kutyákat, lovakat és egyéb haszonállatokat kifejezetten jól lehet erre képezni és amíg a kutyák és lovak elsősorban haszonállatok voltak, nevelték is őket szinte mind. A rendészeti és egyéb feladatokat ellátó kutyákat és lovakat is nevelik mind a mai napig. Csak valahogy a mai hobbi állattartók nagy részének esik nehezére komolyabban felelősséget vállalni az állataikért. Posztolnak róluk a neten nagy erőkkel, hogy mennyire szeretik meg kényeztetik őket, de tisztesen nevelni, esetleg valami kiképző iskolába elvinni meg büdös nekik.<br />
<br />
A vadállatokról meg annyit, hogy az az állat, amelyik megijed a lakott területekről kiszűrődő hangoktól és fényektől, az minden villámlásnál és mennydörgésnél is retteg, abból meg kicsit több van az év folyamán. A többi állat meg le se szarja a tűzijátékot. <br />
<br />
Írom ezt kutyatartóként, akinek gimnazista kora óta mindig volt/van legalább egy kutyája. Viszont én, a posztolóval és társaival ellentétben, nem várom el, hogy ezért a világ engem körbeugráljon. Én vállalkoztam a kutya tartására, az én felelősségem, nem a többi emberé. Nekem kell a kutyát nevelnem, utána takarítanom és egyéb feltételekről gondoskodnom (pl.: rendes kerítés), nem a többieknek kell tűrnie.
https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai/full_commentlist/1#c41129322
Válasz erre: A szilveszteri hepajkodás ártatlan áldozatai
2022-01-06T12:49:56+01:00
2022-01-06T12:49:56+01:00
midnightcoder2
http://blog.hu/user/1157834
<a href="https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai?full_commentlist=1#c41129310" class="reply_nick_818731" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41129310 );">@Macska_fogó</a>: Ha pedig zavar a tûzijáték, ne tarts kutyát. A bolygó máris sokkal jobb hely lesz!
https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai/full_commentlist/1#c41129310
Válasz erre: A szilveszteri hepajkodás ártatlan áldozatai
2022-01-06T12:45:58+01:00
2022-01-06T12:45:58+01:00
Macska_fogó
http://blog.hu/user/818731
Egyébként nagyon vicces, hogy azt rójátok fel a kutyásoknak, hogy nincsenek rátok tekintettel, és miattuk léptek folyton kutyaszarba és ébredtek fel hajnalban kutyaugatásra. Mikor ti sem vagytok tekintettel a kutyásokra, amikor tűzijátékoztok mint a bolondok. Hogyan várhatjátok el, hogy ők tekintettel legyenek rátok, ha ti le se szarjátok őket? Itt van ugyanis a fő probléma, hogy nem értitek meg, hogy közösségben éltek, és senki sem tehet meg mindent, amit akar, ha azzal másokat zavar. Szóval ha zavar a kutyakaki, akkor ne tűzijátékozz! Addig meg inkább szégyeld magad, ha egy darab szar szerinted egyenértékű egy élettel.
https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai/full_commentlist/1#c41129308
Válasz erre: A szilveszteri hepajkodás ártatlan áldozatai
2022-01-06T12:45:54+01:00
2022-01-06T12:45:54+01:00
Gevlekte Salamander
http://blog.hu/user/1354582
<a href="https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai?full_commentlist=1#c41129240" class="reply_nick_1305737" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41129240 );">@beste12</a>: +1!
https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai/full_commentlist/1#c41129298
Válasz erre: A szilveszteri hepajkodás ártatlan áldozatai
2022-01-06T12:42:33+01:00
2022-01-06T12:42:33+01:00
Mankel
http://blog.hu/user/822567
<a href="https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai?full_commentlist=1#c41129210" class="reply_nick_818731" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41129210 );">@Macska_fogó</a>: ne haragudj de nem tudok mit kezdeni 3 kiemelt specifikus példával. Szörnyű, kimúltak. Szetetném ha tovább lépnénk a passzív agresszív lelkiismeretfurdalás keltésről és eggyet hátralépnénk.<br />
Van vagy 100 000 kutya az embereknél(lehet több) ebből mennyi kutya lép meg 800-1000? 1% alatti. A te specifikus (vagy igaz vagy nem igaz, mert azért a facebookon se igazmondó verseny zajlik) eseteid eggyenként tragédiák összeségében marginálisak. Komolyan kicsit álszent az eggyes cuki kutyusokért aggódni miközben az etetésükhöz pedig csirke,marha stb. holokausztosat játszunk. A vegán kutya meg gyorsan halott kutya lesz. <br />
Másrészt nem a tüzijátékozók hibája, hogy valakik a tilalom ellenére robbantgatnak.<br />
/Most ne menjünk bele ebbe a toleráljál de én nem alkalmazkodom komprumisszumnak helye nincs mentalitásba./<br />
Ezért tartjuk a hatóságokat.Mint ahogy nem a kutyások felelőssége mert pár kutya széttép pár embert. /ha már itt tartunk mivel az ember a legmagasabb rangú teretmény ezért ha betiltósat játszunk a kutyatartást kéne tiltani hisz egy ártatlan ember élet többet ér mint az összes kutyáé együtt/
https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai/full_commentlist/1#c41129292
Válasz erre: A szilveszteri hepajkodás ártatlan áldozatai
2022-01-06T12:40:28+01:00
2022-01-06T12:40:28+01:00
erol
http://blog.hu/user/171042
Kompromisszum: legyen betiltva a petárdázás és legyen keményen büntetve aki nem szedi össze a kutyája után, ill. ha levizeli a házak falát, hangosan ugat (mármint a kutya, a gazda meg hagyja).
https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai/full_commentlist/1#c41129284
Válasz erre: A szilveszteri hepajkodás ártatlan áldozatai
2022-01-06T12:37:07+01:00
2022-01-06T12:37:07+01:00
Macska_fogó
http://blog.hu/user/818731
<a href="https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai?full_commentlist=1#c41129260" class="reply_nick_1346900" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41129260 );">@lenörd hofstadter</a>: értetlenekkel nem vitatkozom. Mivel képtelen vagy 2 mondatot elolvasni és értelmezni, és masszívan sértegetsz mindenkit, inkább kitiltalak :D
https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai/full_commentlist/1#c41129272
Válasz erre: A szilveszteri hepajkodás ártatlan áldozatai
2022-01-06T12:32:02+01:00
2022-01-06T12:32:02+01:00
midnightcoder2
http://blog.hu/user/1157834
<a href="https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai?full_commentlist=1#c41129264" class="reply_nick_1305737" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41129264 );">@beste12</a>: Amúgy ez a kerítésen belül dolog is érdekes, pláne annak fényében amikor kis hazánkban azért meghurcolnak valakit mert a pincéjébe a borosüvegbe fagyállót tett, a betörõ pedig megitta és belehalt.
https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai/full_commentlist/1#c41129270
Válasz erre: A szilveszteri hepajkodás ártatlan áldozatai
2022-01-06T12:30:32+01:00
2022-01-06T12:30:32+01:00
midnightcoder2
http://blog.hu/user/1157834
<a href="https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai?full_commentlist=1#c41129264" class="reply_nick_1305737" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41129264 );">@beste12</a>: Kis hazánkban, amikor a tahó többszöri felszólításra sem csináltatja meg a kerítését, és a kutyája széttép valakit, akkor is megússza gondatlanságból elkövetett ejnye-bejnyével. Én még nem hallottam, hogy ilyesmi miatt valakit leültettek volna.
https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai/full_commentlist/1#c41129268
Válasz erre: A szilveszteri hepajkodás ártatlan áldozatai
2022-01-06T12:29:09+01:00
2022-01-06T12:29:09+01:00
midnightcoder2
http://blog.hu/user/1157834
<a href="https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai?full_commentlist=1#c41129086" class="reply_nick_1154120" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41129086 );">@Motorogre</a>: "De minden cselekvés hasznos a célcsoportnak és elfogadandó a többségnek: a kutya az időskori magányt, a kerékpár a kipufogógázt csökkenti."<br />
<br />
Ja, szeressük egymást gyerekek! Jucika néni nyilván nem élné túl a magányt ha nem lehetne bullterriert tartania a polgárnak és mindenkinek be kellene érnie valami pici társasági kutyával, és ezért igazán mindenkinek tolerálnia kell az utcákat ellepõ kutyagumit / húgyot, és nyilván az sem túl nagy ár, ha idõnként széttépnek egy-két embert. Elvégre már az aztékok is tartottak emberáldozatot. Ezt egy modern nagyvárosban tolerálni kell. Bezzeg, a Petárdás Józsi, az irtandó tahó! Hogy lehet már ilyet, hogy nincs tekintettel másokra?
https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai/full_commentlist/1#c41129264
Válasz erre: A szilveszteri hepajkodás ártatlan áldozatai
2022-01-06T12:27:29+01:00
2022-01-06T12:27:29+01:00
beste12
http://blog.hu/user/1305737
<a href="https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai?full_commentlist=1#c41129244" class="reply_nick_1157834" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41129244 );">@midnightcoder2</a>: nem, egy rendkívül fegyelmezett és iskolázott belga juhászom van, aki nem fog indok nélkül senkire sem ráüvölteni sem rátámadni. Ja, és az idióták miatti tűzijátékkor kiemelten vigyázok rá, valamint igen, a kutyaszart is összeszedem utána.<br />
<br />
2., Igen, ha a kutya mégis ezt megtenné a szívroham okozását, akkor a gazda tartozik felelősséggel a körülmények pontos és szakszerű kivizsgálása után. (Pl. ha valaki bejön a kerítésen belülre, akkor ne csodálkozzon a következményeken.)
https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai/full_commentlist/1#c41129260
Válasz erre: A szilveszteri hepajkodás ártatlan áldozatai
2022-01-06T12:27:00+01:00
2022-01-06T12:27:00+01:00
lenörd hofstadter
http://blog.hu/user/1346900
<a href="https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai?full_commentlist=1#c41129210" class="reply_nick_818731" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41129210 );">@Macska_fogó</a>: <br />
<br />
A kutyaugatás említése jóval kisebb terelés, mint amit lefirkáltál.<br />
Jól írták páran, egy vihar zajosabb tud lenni a petárdázásnál, amilyen hülyék vagytok azt is betiltatnátok nehogy ütyüke-pütyüke nyugtalanul aludjon a napi 8 órányi ordibálás és vonyítás után.
https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai/full_commentlist/1#c41129250
Válasz erre: A szilveszteri hepajkodás ártatlan áldozatai
2022-01-06T12:23:47+01:00
2022-01-06T12:23:47+01:00
lenörd hofstadter
http://blog.hu/user/1346900
<a href="https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai?full_commentlist=1#c41129188" class="reply_nick_1354582" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41129188 );">@Gevlekte Salamander</a>: <br />
<br />
Az a szép, hogy nálad az egysejtű is okosabb.
https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai/full_commentlist/1#c41129248
Válasz erre: A szilveszteri hepajkodás ártatlan áldozatai
2022-01-06T12:22:39+01:00
2022-01-06T12:22:39+01:00
Olasz Bazsa
http://blog.hu/user/1219116
<a href="https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai?full_commentlist=1#c41129242" class="reply_nick_1157834" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41129242 );">@midnightcoder2</a>: <br />
+1
https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai/full_commentlist/1#c41129244
Válasz erre: A szilveszteri hepajkodás ártatlan áldozatai
2022-01-06T12:21:12+01:00
2022-01-06T12:21:12+01:00
midnightcoder2
http://blog.hu/user/1157834
<a href="https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai?full_commentlist=1#c41129240" class="reply_nick_1305737" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41129240 );">@beste12</a>: És ha a kutyád üvölt rá valakire váratlanul, és az kap emiatt szívrohamot akkor te hogy vagy a felelõsséggel? Ja, persze az természetes hogy a kutya ugat.
https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai/full_commentlist/1#c41129242
Válasz erre: A szilveszteri hepajkodás ártatlan áldozatai
2022-01-06T12:19:54+01:00
2022-01-06T12:19:54+01:00
midnightcoder2
http://blog.hu/user/1157834
<a href="https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai?full_commentlist=1#c41129210" class="reply_nick_818731" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41129210 );">@Macska_fogó</a>: "A kutyagumi és ugatás témát meg ne keverjétek ide, mert nincs köze a témához, ez csak terelés."<br />
<br />
Egy fenét nem tartozik ide. A kutyások keresztbe szarják az összes többi ember érdekeit az év 365 napján, de roppant módon fel vannak háborodva, hogy az év egy napján pár órán keresztül az õ, illetve a kutyájuk érdekei vannak leszarva.
https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai/full_commentlist/1#c41129240
Válasz erre: A szilveszteri hepajkodás ártatlan áldozatai
2022-01-06T12:19:12+01:00
2022-01-06T12:19:12+01:00
beste12
http://blog.hu/user/1305737
Ugyan a cikk az állatokra koncentrál, de kiegészíteném:<br />
- kisgyermekes családok, ahol a felébredő csemete végigordítja az éjszakát a zaj miatt <br />
- valamilyen veszélyeztetett ember (korától függetlenül), aki például epilepsziás rohamot kaphat a tűzijáték/petárda miatt<br />
- idős emberek, akik már átéltek egyet-mást az életükben, és ha mondjuk még valamilyen betegséggel is küzdenek, simán szívrohamot kaphatnak...<br />
<br />
Ha a Te hülye petárdát miatt kap a szomszéd szívrohamot és meghal, hogy élsz tovább a felelősséggel vagy lelkiismereteddel? Szar lesz, hidd el.<br />
<br />
Az egész petárdázást/tűzijátékot betiltanám a picsába.
https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai/full_commentlist/1#c41129210
Válasz erre: A szilveszteri hepajkodás ártatlan áldozatai
2022-01-06T12:03:39+01:00
2022-01-06T12:03:39+01:00
Macska_fogó
http://blog.hu/user/818731
A többség sajnos a szokásos blog.hu kommentek szintjét is alulmúlja. Srácok, elolvastátok azt, ami alá írogattok? Vagy csak mindenképpen ki kell kiáltanotok, hogy csak nektek lehet igazotok, mindenki más pedig dögöljön megy?<br />
Jöttök azzal, hogy miért nem tud valaki egyetlen éjszaka a kutyájára vigyázni, amikor ha az első kettő, konkrét esetet elolvastátok volna, akkor nem írnátok ilyen ostobaságot, mert tudnátok, hogy nem igaz: a gazdik hiába voltak a kutyájukkal szilveszter este és tettek meg mindent, mégis meghaltak az ebek. A tűzijáték miatt.<br />
De azt is kérdezhetném, hogy mi van a szintén fent szereplő menhelyi kutyával, akinek nem volt gazdája: akkor ő meghalhatott, mert nem volt, aki vigyázzon rá? Vagy a lovak, nekik mindenképpen rettegniük kell minden évben? Ahogy a madaraknak és a többi vadállatnak is, csak azért, mert páran csak úgy tudjátok jól érezni magatokat, ha rohadt nagy hangzavart csaptok?<br />
A kutyagumi és ugatás témát meg ne keverjétek ide, mert nincs köze a témához, ez csak terelés. Vagy szerintetek ha a gazdi nem szedi fel a kutya után a kakit, akkor a kutya dögöljön meg? És ha a fenti kutyák után felszedték, akkor mi van? :D<br />
Nem tudom, hogy nevetségesek vagy elkeserítőek vagytok-e inkább, de hogy primitívek, az biztos.<br />
Akik persze el tudták olvasni a cikket, és értelmeset kommenteltek - akár egyetértenek, akár nem -, azoknak köszi.
https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai/full_commentlist/1#c41129190
Válasz erre: A szilveszteri hepajkodás ártatlan áldozatai
2022-01-06T11:54:17+01:00
2022-01-06T11:54:17+01:00
Olasz Bazsa
http://blog.hu/user/1219116
Hangtalan tüzijáték mi? Majd ha lesz hangtalan forma1 elektromos autókkal. Soha napján.<br />
Az a helyzet, hogy az emberiség nem a kutyákért van. Sőt sokan nem is szeretik a kutyákat, meg a kutyaszart, meg a kutyaugatást. Mégis el kell tűrniük. Évi két alkalommal van tüzijáték, ennyit tűrhetnek a kutyások is. Bánja a fene, hova tud menekülni a kutyájával meg a lovával, pont annyira érdekeli ez a másik embert, mint a kutyatartót a környezete idegesítése a kutyaszarral meg az ugatással. Inkább az a kurva unalmas, hogy egyesek még mindig azt hiszik, hogy a környezetében élő emberek kötelesek alkalmazkodni az ő háziállatához.
https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai/full_commentlist/1#c41129188
Válasz erre: A szilveszteri hepajkodás ártatlan áldozatai
2022-01-06T11:53:59+01:00
2022-01-06T11:53:59+01:00
Gevlekte Salamander
http://blog.hu/user/1354582
<a href="https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai?full_commentlist=1#c41128924" class="reply_nick_1219116" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41128924 );">@Olasz Bazsa</a>: <a href="https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai?full_commentlist=1#c41128962" class="reply_nick_1157834" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41128962 );">@midnightcoder2</a>: <a href="https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai?full_commentlist=1#c41129044" class="reply_nick_646875" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41129044 );">@vanRob</a>: <a href="https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai?full_commentlist=1#c41129108" class="reply_nick_934787" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41129108 );">@NAV tolmács</a>: <a href="https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai?full_commentlist=1#c41128788" class="reply_nick_1346900" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41128788 );">@lenörd hofstadter</a>: csak a tüzijátékra tudtok elélvezni mi, csicskák? A sok szép szikra fényére és a lőporfüst szagára? 1 perces öröm... Ha háború lenne ilyen hangzavarral, igazi robbanásokkal, iszkolnátok a búvóhelyre, mint a patkányok, húgyfoltos, 33ezres naciban. Primitív egysejtűek, az ÁLLATOK okosabbak, haha!
https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai/full_commentlist/1#c41129182
Válasz erre: A szilveszteri hepajkodás ártatlan áldozatai
2022-01-06T11:52:38+01:00
2022-01-06T11:52:38+01:00
midnightcoder2
http://blog.hu/user/1157834
<a href="https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai?full_commentlist=1#c41129172" class="reply_nick_1474804" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41129172 );">@0x29a</a>: Na ja. Szegény Gyilkos pitbullka kimenekült a kertbõl és elszökött és elütötte egy kamion. Így másnap nem tudta széttépni az arrajáró gyereket, pedig ugyanazon a résen akkor is ki tudott volna menni a kerítésen.
https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai/full_commentlist/1#c41129172
Válasz erre: A szilveszteri hepajkodás ártatlan áldozatai
2022-01-06T11:46:34+01:00
2022-01-06T11:46:34+01:00
0x29a
http://blog.hu/user/1474804
Minden évben rengeteg embert támadnak meg a felelőtlen kutyatartók ebei, sok esetben súlyos, alkalmanként halálos sérüléseket okozva, de ha felmerül a kutyatartás szigorítása, még ha csak egyes, erőszakra hajlamosabb fajtáknál is, egyből borul a bili, hogy hát nem a kutyatartás a gond, csak egy-két felelőtlen ember, ne büntessük a többieket miattuk. Az meg, hogy a közterületek egy nagy része úszik a kutya és macska szarban, meg csak ezután jön. De ha néhány súlyos beteg, fél lábbal a sírban lévő kutya meghal, vélhetőleg a zaj miatt (ami simán bekövetkezhetett volna egy nagyobb mennydörgés vagy hangosabb munkagép miatt), akkor egyből tiltsuk be egy egész ország évi egyszeri szórakozását. Külön "dicséret" azoknak a jómadaraknak, akik azért akarnak tiltani, mert ők maguk nem képesek arra, hogy a meggátolják a kutyájuk elszökését, inkább tiltsuk be egy egész ország szórakozását, mint, hogy nekik rendesen karban kelljen tartaniuk a kerítésüket.
https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai/full_commentlist/1#c41129168
Válasz erre: A szilveszteri hepajkodás ártatlan áldozatai
2022-01-06T11:44:24+01:00
2022-01-06T11:44:24+01:00
solar flare
http://blog.hu/user/535252
<a href="https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai?full_commentlist=1#c41128788" class="reply_nick_1346900" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41128788 );">@lenörd hofstadter</a>: +1
https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai/full_commentlist/1#c41129128
Válasz erre: A szilveszteri hepajkodás ártatlan áldozatai
2022-01-06T11:17:52+01:00
2022-01-06T11:17:52+01:00
Vikkus
http://blog.hu/user/849083
A cikket sikerült az egybegyűlteknek elolvasni? <br />
NEM egy napig tart a szilveszter, hanem 3-4 napig, de nagyobb városokban egy-másfél hétig is folyik durrogás, ellentétben a nyári viharokkal. Ez egy olyan hosszas idegi terhelés, amit az érzékenyebb állatok már nem bírnak.<br />
NEM elég bezárni és vigyázni a kutyára, fentebb olvasható három olyan eset, ami szívrohammal/epilepsziás rohammal okozott halált, ráadásul egyik esetben korábban nem volt zajfélő a kutya, a másik esetben pedig napokkal szilveszter után kezdett durrogni valaki, amikor már a kutya gazdája sem számított erre. És ezek csak a facebookon megjelent és nagy figyelmet kapott esetek... <br />
A haszonállatokkal mi van? A lovat hova vigye be? A szarvasmarhával mit tud tenni a gazdája? Még el sem tud menni az állataival kulcsosházba, mint a kutyások java, csak próbálja menteni a jószágait miközben kint tölti az éjszakát az istállóban... <br />
Nem kell a panaszkodás az ugatásról meg a kutyasz@rról, elég unalmas, hogy minden petárda/tüzijáték bíráló posztra ez a replika, miközben az elszenvedő réteg nem csak a kutyásoké, épp csak ők a leghangosabbak... haszonállat tartók, kisgyermekesek, autista spektrumzavarral élők a teljesség igénye nélkül traumásan élik meg ezt a hetet (!) nem beszélve a vadállatokról. <br />
Felteszem azt a kérdést is, hogy miért kell bárkinek eltűrni, hogy a kilőtt rakétákkal összeszemeteljék a kertjét, vagy éppen kockáztassak, hogy meggyulladjon valami a területén? Ugyan úgy aggályos, büntethető kellene legyen, mint a széthagyott kutyasz@r (és büntessék azt is, aki nem szedi össze). Érdemes ránézni a katasztrófavédelem és az OMSZ szilveszteri statisztikájára is, még párszáz olyan ember, akiknek szívás a nagy bulizás, mert egyre másra mennek ki riasztásra, javában a tüzijáték miatt. <br />
Nagyon sok oldalról vet fel aggályokat a szilveszteri "buli", és évről évre durvább ami megy. Külföldön már a keletkező szmog miatt tiltogatják be a tüzijátékot, ideje lenne, hogy nálunk is fékezzenek rajta. Létezik már fényfestés, de hangtalan tüzijáték is, vannak alternatívák látványos műsorokra.
https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai/full_commentlist/1#c41129108
Válasz erre: A szilveszteri hepajkodás ártatlan áldozatai
2022-01-06T11:05:32+01:00
2022-01-06T11:05:32+01:00
NAV tolmács
http://blog.hu/user/934787
<a href="https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai?full_commentlist=1#c41128964" class="reply_nick_1157834" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41128964 );">@midnightcoder2</a>: Ott a pont. Így van.<br />
<br />
Költözött egy újabb kutyab..i a lakóparkba.<br />
Beszállok a liftbe, ajtó becsukódik, kutya azonnal neki a bokámnak. Várok kicsit, mondom neki: nem kellene leszedni? Válasz: nem bírja a bezártságot, kis helyeket és az idegeneket. Ok, rendben, akkor menjen gyalog a lépcsőn. Válasz: nem bírja az ilyen kis testű dög gerince a lépcsőzést. Ok, értem, akkor vigye az ölében. Válasz: azt sem bírja, nem marad meg ott sem. A következő kérdést inkább nem mondtam: mi a fa..nak kell akkor ideköltözni? Inkább közöltem vele, hogy a nadrág 33 ezer lesz, ha átlyukad. Természetesen másnap hallom, hogy micsoda bunkó lakik alatta.
https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai/full_commentlist/1#c41129086
Válasz erre: A szilveszteri hepajkodás ártatlan áldozatai
2022-01-06T10:41:41+01:00
2022-01-06T10:41:41+01:00
Motorogre
http://blog.hu/user/1154120
A szilveszteri hangzavar csak egy szelete az általános társadalmi stressznek, ami számos okból sok európai országénál lényegesen magasabb,. A futóversenyek lelkesei miatt sokszázezer ember nem tud közlekedni a fővárosban, a kutyák miatt az egész ország mélyen lesütött szemmel jár, nehogy belelépjen … az uszodában csak két sáv szabad, a többin a kiváltságosok (sportolók?) mártózhatnak … hogy a körúti kerékpársávot nem is említsem! Kirekesztés mindenhol, ami tolerancia hiányában erős ellenérzést kelt. <br />
<br />
De minden cselekvés hasznos a célcsoportnak és elfogadandó a többségnek: a kutya az időskori magányt, a kerékpár a kipufogógázt csökkenti. A helyzeten jobb kommunikáció és a hobbycsoport-tagok egységes felelős cselekvése segíthetne. Igen, a fertőző undorító kutyapiszok, a viadalok, a gyerekek-nagymamák elleni olykor halálos támadások (v.ö. Jack London) miatt minden kutyusra görbén nézünk – de meddig ? Ha felegyenesedve emberré válhatunk, úgy egyenesen látunk. <br />
De addig is: ellenőrzés (chip, adó) és számonkérés konszolidálhatja a helyzetet …
https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai/full_commentlist/1#c41129084
Válasz erre: A szilveszteri hepajkodás ártatlan áldozatai
2022-01-06T10:41:23+01:00
2022-01-06T10:41:23+01:00
NAV tolmács
http://blog.hu/user/934787
@Olasz Bazsa: Pontosan.<br />
Egyszer egy Velencei tónál található kempingben töltöttem egy éjszakát. Reggel 06:13-kor kihozta az első kutyab..i a dögöt. Végig ugatta az első pár métert, majd természetesen az összes többi dög folytatta. Ezután tudtam meg, hogy kutyabarát kemping, ezért minden kutyás proli ott hozta magával a dögöt is. Ennyit a pihenésről.<br />
Az életben többet kutyabarát szállást nem látogatok.
https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai/full_commentlist/1#c41129044
Válasz erre: A szilveszteri hepajkodás ártatlan áldozatai
2022-01-06T10:20:49+01:00
2022-01-06T10:20:49+01:00
vanRob
http://blog.hu/user/646875
Évente EGYSZER bazdmeg vigyázz az állatodra. <br />
Szegény cica-kutya-paci-csacsi elszalad. Figyelj rá, vigyázz rá. <br />
És igen, beszoptad, mert TE ilyenkor nem mehetsz bulizni. Ez van.
https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai/full_commentlist/1#c41129016
Válasz erre: A szilveszteri hepajkodás ártatlan áldozatai
2022-01-06T10:01:32+01:00
2022-01-06T10:01:32+01:00
erol
http://blog.hu/user/171042
<a href="https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai?full_commentlist=1#c41128968" class="reply_nick_1157834" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41128968 );">@midnightcoder2</a>: Jogos, a városban mindenütt ürülék, a falak meg feketék a húgytól. Soha nem értettem az ilyen gazdát, szerinte ez nem undorító? A kutyaugatástól meg én szoktam szívrohamot kapni, amikor hirtelen, váratlanul rázendít teli torokból. De jártam már úgy is, hogy a szomszéd kutyája éjfél körül kezdett ugatni rendszeresen, a végén költöznöm kellett. Szóval a kutyatartóknak sem ártana egy kis önmérséklet.
https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai/full_commentlist/1#c41128976
Válasz erre: A szilveszteri hepajkodás ártatlan áldozatai
2022-01-06T09:44:37+01:00
2022-01-06T09:44:37+01:00
midnightcoder2
http://blog.hu/user/1157834
Én amúgy mind a kettõt adóztatnám. Rakétánként 500 forint az egyik oldalon, kutyánként havonta 10 000 forint a másik oldalon. Mindjárt lenne pénz köztisztaságra.
https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai/full_commentlist/1#c41128972
Válasz erre: A szilveszteri hepajkodás ártatlan áldozatai
2022-01-06T09:43:37+01:00
2022-01-06T09:43:37+01:00
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró
http://blog.hu/user/117536
<a href="https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai?full_commentlist=1#c41128872" class="reply_nick_336941" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41128872 );">@Pierr Kardán</a>: <br />
<br />
"Aki nem tud egyetlen éjszaka kiemelten vigyázni a kutyájára, az nem érdemli meg, hogy kutyája legyen!!!!!!"<br />
<br />
Így van.
https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai/full_commentlist/1#c41128968
Válasz erre: A szilveszteri hepajkodás ártatlan áldozatai
2022-01-06T09:42:38+01:00
2022-01-06T09:42:38+01:00
midnightcoder2
http://blog.hu/user/1157834
<a href="https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai?full_commentlist=1#c41128918" class="reply_nick_171042" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41128918 );">@erol</a>: "Abban egyetértek, hogy a petárdázást be kéne tiltani, végtelenül primitív "szórakozás"."<br />
<br />
Igen. A kutyatartással együtt. Ami egy másik roppant primtív "szórakozás". Ebben speciel igazuk van az irániaknak.
https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai/full_commentlist/1#c41128966
Válasz erre: A szilveszteri hepajkodás ártatlan áldozatai
2022-01-06T09:42:33+01:00
2022-01-06T09:42:33+01:00
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró
http://blog.hu/user/117536
Túl van ez lihegve.<br />
<br />
6 háziállatom van - 2 madár, 2 kutya, 2 macska -, csak az egyik macskát zavarja a petárda, ezért bemegy ilyenkor elbújni a vécébe.
https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai/full_commentlist/1#c41128964
Válasz erre: A szilveszteri hepajkodás ártatlan áldozatai
2022-01-06T09:40:59+01:00
2022-01-06T09:40:59+01:00
midnightcoder2
http://blog.hu/user/1157834
<a href="https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai?full_commentlist=1#c41128924" class="reply_nick_1219116" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41128924 );">@Olasz Bazsa</a>: "A legnagyobb kutyabuzi ország vagyunk európában."<br />
<br />
Általában minél primitívebb egy nép, annál jobban vonzódik a kutyákhoz. Nálunk az átlagpolgár primitívsége két dolgon mérhetõ le: az utcák teli vannak szeméttel, és kutyaszarral.
https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai/full_commentlist/1#c41128962
Válasz erre: A szilveszteri hepajkodás ártatlan áldozatai
2022-01-06T09:39:23+01:00
2022-01-06T09:39:23+01:00
midnightcoder2
http://blog.hu/user/1157834
A kutyások az év 365 napján nincsenek tekintettel a kutyákat nem kedvelõkre, ugyanakkor roppant módon vérig vannak sértve, amikor az év egy napján a tûzijátékok kedvelõi nincsenek tekintettel rájuk és a kutyáikra. Nincs önzõbb lény a kutyatartónál.
https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai/full_commentlist/1#c41128952
Válasz erre: A szilveszteri hepajkodás ártatlan áldozatai
2022-01-06T09:37:14+01:00
2022-01-06T09:37:14+01:00
Medgar
http://blog.hu/user/132414
Ezt a hülye demagóg dumát meddig kell tolni? Legközelebb a viharokat akarjátok betiltani?
https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai/full_commentlist/1#c41128950
Válasz erre: A szilveszteri hepajkodás ártatlan áldozatai
2022-01-06T09:35:37+01:00
2022-01-06T09:35:37+01:00
Gevlekte Salamander
http://blog.hu/user/1354582
<a href="https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai?full_commentlist=1#c41128924" class="reply_nick_1219116" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41128924 );">@Olasz Bazsa</a>: ülj rá inkább egy begyújtott római gyertyára, haver. Eggyel kevesebb lenne a proli fajtádból.
https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai/full_commentlist/1#c41128924
Válasz erre: A szilveszteri hepajkodás ártatlan áldozatai
2022-01-06T09:20:07+01:00
2022-01-06T09:20:07+01:00
Olasz Bazsa
http://blog.hu/user/1219116
Nagy számok törvénye. A legnagyobb kutyabuzi ország vagyunk európában. Állattartási kultúrát persze egyik proli sem kap ajándékba, amikor hazaviszi a dögöt. Hogy a felnőttbarát szállás már azért is értékes, mert oda lehet menekülni a nap jelentős részét kitevő kutyaugatás elől. Persze a parkban, sétányon az az első, hogy szabadon engedi a dögöt, mintha az egész ország egy kurvanagy kutyafuttató lenne. Senkit nem érdekel a másik nyugalma, biztonsága. Aztán ha valakit megharap a dög, persze az a magyarázat, hogy "óó áá hát nem is értem, ez még sosem csinált ilyet". Az évente 4-5 széttépett gyerek szüleit nyílván ez megvígasztalja.<br />
Jól mondta a fentebb szóló is. Kösse csak ki az ágya lábához aztán ugatassa a saját fülébe a szarógépét, mert lehet, hogy a szomszédja nem kíváncsi a felesleges zajszennyezésre amit ezekkel a dögökkel művelnek.<br />
Panelba kutyát? Mi a f.sznak?? A kutya is szenved meg a környezete is a k.baszott ugatástól. Ugatásgátló nyakörvre vagy hangszálműtétre kötelezném az összes parasztot, aki leszarja a környezete nyugalmát.
https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai/full_commentlist/1#c41128918
Válasz erre: A szilveszteri hepajkodás ártatlan áldozatai
2022-01-06T09:17:32+01:00
2022-01-06T09:17:32+01:00
erol
http://blog.hu/user/171042
Abban egyetértek, hogy a petárdázást be kéne tiltani, végtelenül primitív "szórakozás". De azért túlzónak érzem a hisztit is, mert pl ha vihar van és dörög, villámlik, akkor is szívrohamot kapnak ezek a szerencsétlen jószágok? Mert azt egy kicsit nehezebb tiltani és sokszor jóval hangosabb a mennydörgés mint egy petárda.
https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai/full_commentlist/1#c41128872
Válasz erre: A szilveszteri hepajkodás ártatlan áldozatai
2022-01-06T08:47:37+01:00
2022-01-06T08:47:37+01:00
Pierr Kardán
http://blog.hu/user/336941
RIP Duffy :-(<br />
<br />
!!!!!!!!!!!!!!!! DE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<br />
<br />
Aki nem tud egyetlen éjszaka kiemelten vigyázni a kutyájára, az nem érdemli meg, hogy kutyája legyen!!!!!!<br />
<br />
A kutyát a saját gazdája ismeri a legjobban. Ha tudja, hogy félős, akkor szilveszter (és természetesen aug. 20-án, is, amikor megint jönnek az ilyen hisztériakeltő írások) zárja be a blökit egy zárt helyre.<br />
<br />
Számomra egyszerűen hihetetlen, hogy szilveszterkor van 800-1000 olyan balfasz, aki hagyja a kutyáját elszökni. <br />
<br />
De nézhetjük más oldalról is a dolgot. Mi a könnyebb? Százezer embert rávenni arra, hogy hagyjanak fel egy évszázados hagyománnyal, vagy 800-1000 kutyatulajdonost rávenni, hogy vigyázzanak jobban a kutyára? Szerintem az ilyen blogoknak december közepétől kellene a kutyatulajdonosok fejébe sulykolni, hogy "hé balfasz, vigyázz a bolhás szarógépedre, mert szilveszterkor szar lesz a kutyának!".<br />
<br />
Nekünk is van kutyánk, közepesen érzékeny a durrogtatásra, a szilvesztert a párom ölében tölti. Ha ki kell vinni, akkor ketten vigyázunk rá. Akinek fontos a kutyája, az vigyáz rá.
https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai/full_commentlist/1#c41128810
Válasz erre: A szilveszteri hepajkodás ártatlan áldozatai
2022-01-06T08:24:22+01:00
2022-01-06T08:24:22+01:00
bontottcsirke
http://blog.hu/user/372462
<a href="https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai?full_commentlist=1#c41128788" class="reply_nick_1346900" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41128788 );">@lenörd hofstadter</a>: részben igen, másrészt meg az etetett madaraim nem igazán térnem vissza, mert akkora durrogtatás volt, hogy feltehetőleg még a fészket is magára hagyták, aztán menekültek a vadállatok is hanyatt homlok. Én rendeztem volna a helyzetet úgy, hogy sdimán combcsonton lövöm azt a kis gecit, aki robbantgat. Aztán nyomorékon csak elgondolokozik, hogy a kis faszocskájával kellett volna játszani, nem mások életével.
https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai/full_commentlist/1#c41128790
Válasz erre: A szilveszteri hepajkodás ártatlan áldozatai
2022-01-06T08:11:29+01:00
2022-01-06T08:11:29+01:00
csodalámpa
http://blog.hu/user/204814
Sok év, évtized, mire eljutunk oda, hogy égő dolog lesz ezt a proli szórakozást űzni. Az én gyerekkoromban pl. még nem szaladt volna fel senki szemöldöke, ha az óvónéni mondjuk rágyújtott a csoportban, ma már kirúgnák a picsába. <br />
Persze csúnya dolog lenne elvenni sokak szórakozását, bár mondjuk a kutyaviadal, vagy a gyerekpornó nézés is szórakozás lehet valakinek és csak azt a kevés alanyt érinti rosszul, szóval ennek alapján azokat sem kellene betiltani...<br />
Addig viszont nincs más, készülni kell arra is, amire 100%-ban nem tudsz. Egyik kutyám fél, a másikkal simán sétálhattunk este, leszarta a durrogtatást. Bár tegyük hozzá 3 éves koráig a másik sem félt. Nem termet és nem fajtafüggő, és neveléssel is csak enyhíteni tudod a reakcióit, ha gyárilag parázik. <br />
Én az állatorvossal egyeztetve, a megfelelő készítményt kiválasztva, gyógyszerrel támogatom meg a félős kutyámat szilveszterkor, idén sikerült olyan szert beadni, amitől teljesen éber volt, de remegés, lihegés, szívdobogás nem volt. Ezt tudom felelős gazdaként megtenni, de ha 12.26-án vagy 01.03-án is petárdázik egy fasszopó, azt nehezebb kivédeni, mert 2 hétig nem fogom gyógyszerezni a buta prolik miatt.<br />
Azért hozzáteszem, az idei szilveszter sokkal konszolidáltabb volt, mit a 2019-es, pl. petárdát egyáltalán nem hallottam, a háztömbünkben egyetlen balfasz sem dobált az ablakból vagy az erkélyről. Pedig lakótelepen lakunk, szóval törvényszerű, hogy több hülyébe kell belefutni. Ugyanakkor sok a kutya is, és jó eséllyel a gazdáik nem robbantgatnak.<br />
Szóval szerintem 15-20 év múlva már ciki lesz ezt csinálni, addig viszont nincs értelme betiltani, mert ugyanúgy fogja tolni a sok idióta, csak illegálban.
https://juttasshaza.blog.hu/2022/01/05/a_szilveszteri_hepajkodas_artatlan_aldozatai/full_commentlist/1#c41128788
Válasz erre: A szilveszteri hepajkodás ártatlan áldozatai
2022-01-06T08:10:50+01:00
2022-01-06T08:10:50+01:00
lenörd hofstadter
http://blog.hu/user/1346900
Én is felteszem a kérdést.<br />
Szánalmas ez az évente feldobott folyamatos hisztéria egy nap miatt, miközben az év maradék 364 napján nem lehet aludni, néha nappal sem megmaradni a "felelős kutyatartó" által általában az év összes munkanapján napi 8-10 órára egyedül hagyott, minden kis zajtól rettegő és ezért szinte folyamatosan ugató és vonyító, a magánytól teljesen bekattant állattól.<br />
Mikor jutunk el oda, hogy egyes nyugati országokhoz hasonlóan, a tetves, egész éjjel ugató dögöt este 8 után még kertes háznál is csak lakásban lehet tartani? Ugasson az ostoba gazdájának éjjelente.
https://juttasshaza.blog.hu/2021/12/29/miert_legyel_meg_gondosabb_gazdi_iden_szilveszterkor/full_commentlist/1#c41120988
Válasz erre: Miért legyél még gondosabb gazdi idén szilveszterkor?
2022-01-01T16:42:24+01:00
2022-01-01T16:42:24+01:00
efi
http://blog.hu/user/17732
<a href="https://juttasshaza.blog.hu/2021/12/29/miert_legyel_meg_gondosabb_gazdi_iden_szilveszterkor?full_commentlist=1#c41118638" class="reply_nick_244674" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41118638 );">@]{udarauszkasz</a>: <br />
Vagyis egyszer egy évben zavarsz másokat ezzel. Én is ki tudnék találni mindenfélét, amivel az év egy random napján 2 órán át idegesíteni lehet másokat, de nekem ehhez valahogy nincs kedvem.
https://juttasshaza.blog.hu/2021/12/29/miert_legyel_meg_gondosabb_gazdi_iden_szilveszterkor/full_commentlist/1#c41118638
Válasz erre: Miért legyél még gondosabb gazdi idén szilveszterkor?
2021-12-30T19:57:54+01:00
2021-12-30T19:57:54+01:00
]{udarauszkasz
http://blog.hu/user/244674
<a href="https://juttasshaza.blog.hu/2021/12/29/miert_legyel_meg_gondosabb_gazdi_iden_szilveszterkor?full_commentlist=1#c41118352" class="reply_nick_17732" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 41118352 );">@efi</a>: Miert is? Egyszer egy evben szoktam raketazni, romai gyertyazni, telepeket lovoldozni,0-2h kozott.<br />
Pedardazni nem. Van kutyank, es ket cicank.<br />
Belefer.
https://juttasshaza.blog.hu/2021/12/29/miert_legyel_meg_gondosabb_gazdi_iden_szilveszterkor/full_commentlist/1#c41118352
Válasz erre: Miért legyél még gondosabb gazdi idén szilveszterkor?
2021-12-30T16:50:04+01:00
2021-12-30T16:50:04+01:00
efi
http://blog.hu/user/17732
Be kéne tiltani végérvényesen ezt a hülye tüzijátékozást, meg durrogtatást.
https://juttasshaza.blog.hu/2020/12/26/online_felmeres_tobben_vagy_kevesebben_fognak_iden_tuzijatekozni/full_commentlist/1#c39533278
Válasz erre: Online felmérés: többen vagy kevesebben fognak idén tűzijátékozni?
2021-01-01T10:00:06+01:00
2021-01-01T10:00:06+01:00
klimahisztiverseny győztes
http://blog.hu/user/1500320
Az emberek szorakozasa fontosabb, mint par elkenyeztetett dog nyugalma. Ezenkivul a tilcsunk be mindent ami nem tetszik valakinek alapjan, az evi tobb ezer kutyatamadas utan, mar reg be kellett volna tiltani a kutyakat a kutyatartast.
https://juttasshaza.blog.hu/2020/12/26/online_felmeres_tobben_vagy_kevesebben_fognak_iden_tuzijatekozni/full_commentlist/1#c39506430
Válasz erre: Online felmérés: többen vagy kevesebben fognak idén tűzijátékozni?
2020-12-28T12:13:37+01:00
2020-12-28T12:13:37+01:00
sterimar
http://blog.hu/user/357168
<a href="https://juttasshaza.blog.hu/2020/12/26/online_felmeres_tobben_vagy_kevesebben_fognak_iden_tuzijatekozni?full_commentlist=1#c39504788" class="reply_nick_1240853" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 39504788 );">@hopp11</a>: Egész évben hallgatni a kutyaugatást rosszabb, mint ha elszökik, vagy akár megdöglik a kutyád. Az ember egészsége fontosabb, mint a korcsod.
https://juttasshaza.blog.hu/2020/12/26/online_felmeres_tobben_vagy_kevesebben_fognak_iden_tuzijatekozni/full_commentlist/1#c39505448
Válasz erre: Online felmérés: többen vagy kevesebben fognak idén tűzijátékozni?
2020-12-28T08:41:03+01:00
2020-12-28T08:41:03+01:00
jacint70
http://blog.hu/user/41496
<a href="https://juttasshaza.blog.hu/2020/12/26/online_felmeres_tobben_vagy_kevesebben_fognak_iden_tuzijatekozni?full_commentlist=1#c39504788" class="reply_nick_1240853" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 39504788 );">@hopp11</a>: "Ha valaki egész évben hallgatja a kutyaugatást meg kerülgeti a kutyagumit, abba nem hal bele."<br />
<br />
Gratulálok, igazi kutyástálib vagy! Az, hogy más nem tud aludni egész nyáron rendesen, vagy mondjuk a gyereke belelép a kutyaszarba, és szétokádja a belét, amíg kiganajozza a cipőtalp redőiből, az apró kellemetlenség neked. Az, hogy évente egyszer oda kéne figyelni a dögödre, az neked annyira megerőltető, hogy ticcsákbe, ami amúgy törvényesen megengedett...
https://juttasshaza.blog.hu/2020/12/26/online_felmeres_tobben_vagy_kevesebben_fognak_iden_tuzijatekozni/full_commentlist/1#c39504788
Válasz erre: Online felmérés: többen vagy kevesebben fognak idén tűzijátékozni?
2020-12-27T23:33:43+01:00
2020-12-27T23:33:43+01:00
hopp11
http://blog.hu/user/1240853
Ha valaki egész évben hallgatja a kutyaugatást meg kerülgeti a kutyagumit, abba nem hal bele. A rakéták, petárdák miatt a kutyák rémületükben mindenen át menekülnek, a gazdik (családjuk) soha nem találja meg őket, sokszor autók kereke alatt végzik. Tehát az itt megszólalók a saját apró-cseprő problémáikat azonos súlyúnak tartják mások családtagjainak (kutyák) az elhalálozásával. <br />
Idióták szerint meg kell kötni a kutyát. Csak szólok, hogy a megkötött kutya meg is fojthatja magát, ahogy rémületében menekülni próbál. Egyet lehet tenni, bevinni a házba, lakásba és ott mellette lenni.<br />
Érdekes volt a kutatás. Kiderült, hogy az emberek 77 %-a soha nem tűzijátékozott, tehát csak 23 % szokott hódolni ennek az orbitális faszságnak. Most pedig még ennél is kevesebb, 14 %. És ezek miatt kell elviselni ezt minden évben. Egyébként egyetértek a szerzővel, ha mindezt a szörnyűséget csak szilveszter éjjel csinálnák mondjuk hajnali 3-ig, talán még elviselhető is volna, legalábbis számomra. (Persze ettől mév sok kutya belehalna) <br />
De ezek a rohadékok már hetekkel korábban elkezdik, aztán egész januárban, gyakran még februárban is csinálják. Félreteszik a szilveszter előtt megvásárolt robbanószereket, aztán kiporciózzák, hogy még 6-8 hétig minden áldott este sötétedéskor nekikezdhessenek. Február végére a kutya olyan állapotba kerül, hogy a sötétedést megelőző 15-20 percben már leeresztett farokkal járkál, próbál elbújni.
https://juttasshaza.blog.hu/2020/12/26/online_felmeres_tobben_vagy_kevesebben_fognak_iden_tuzijatekozni/full_commentlist/1#c39504312
Válasz erre: Online felmérés: többen vagy kevesebben fognak idén tűzijátékozni?
2020-12-27T23:01:28+01:00
2020-12-27T23:01:28+01:00
Pierr Kardán
http://blog.hu/user/336941
Van kutyám, most is itt szuszog az ágy mellett, de ennek ellenére azt mondom, hogy az ilyen vehemenciájú ellenzése a szilveszteri tüzijátéknak az egyszerűen kontraproduktív.<br />
<br />
Ha az emberek szabad akaratukból tarthatnak kutyát, akkor szabad akaratukból csinálhatnak tüzijátékot is szilveszterkor. Ha valaki ezt a szabad akaratot kétségbe akarja vonni, az a kutyatartás szabadságát is kétségbe vonja.<br />
<br />
Létezik nyugtató a kutyák számára is, akinek érzékeny a kutyája a durrogásra, az adjon nekik nyugtatót, plusz ne vigye sétálni a kritikus időben, hanem rakja zárt helyre.<br />
<br />
Ugye, Bundás? (Helyesel, csóválja a farkát itt az ágy mellett :-))))
https://juttasshaza.blog.hu/2020/12/26/online_felmeres_tobben_vagy_kevesebben_fognak_iden_tuzijatekozni/full_commentlist/1#c39503574
Válasz erre: Online felmérés: többen vagy kevesebben fognak idén tűzijátékozni?
2020-12-27T22:17:02+01:00
2020-12-27T22:17:02+01:00
qwertzu
http://blog.hu/user/38864
<a href="https://juttasshaza.blog.hu/2020/12/26/online_felmeres_tobben_vagy_kevesebben_fognak_iden_tuzijatekozni?full_commentlist=1#c39500102" class="reply_nick_776470" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 39500102 );">@clemens</a>: Miért, mi nem kutyatartók nem vagyunk kötelesek eltűrni a kutyákat? Az ugatást, a vonyítást és a kutyaszart?<br />
<br />
Mert felőlem hajrá állatvédelem. Oké, rendeljünk alá mindent annak! De. Akkor ha hajnal 2-kor részegen hazabotorkálok a faluban és megugat 1 kutya, akkor azt visszi a sintér, magánterületről is. Ha nappal ugat a panelbe az otthonhagyott kutya, akkor viszi a sintér. Ha hajnalba kutyaüvőltő koncert van, akkor az összeset elviszi a sintér. Ha otthagy egy kutyaszart a tulaj közterületen, akkor viszi a sintér.<br />
<br />
Na így is rendben van a dolog?<br />
<br />
Vagy csak a kutyások idegelhetik a többséget?
https://juttasshaza.blog.hu/2020/12/26/online_felmeres_tobben_vagy_kevesebben_fognak_iden_tuzijatekozni/full_commentlist/1#c39500280
Válasz erre: Online felmérés: többen vagy kevesebben fognak idén tűzijátékozni?
2020-12-27T16:25:04+01:00
2020-12-27T16:25:04+01:00
]{udarauszkasz
http://blog.hu/user/244674
Ja, es kutyam is van, es macska is, ketto. A kutyi ejfel elott meg este kimegy WCre, hogy aztan ejfel utan mar ne kelljen. Nem 30-an este 6tol 2-a este 8ig kell tuzijatekozni, hanem mondjuk csak ejfel es 6 kozott ujevkor, es akkor a kutyaknak is van ideje setalni.<br />
Ezt a dolgot ugy hivjak, hogy kompromisszumkeszseg.
https://juttasshaza.blog.hu/2020/12/26/online_felmeres_tobben_vagy_kevesebben_fognak_iden_tuzijatekozni/full_commentlist/1#c39500252
Válasz erre: Online felmérés: többen vagy kevesebben fognak idén tűzijátékozni?
2020-12-27T16:21:57+01:00
2020-12-27T16:21:57+01:00
]{udarauszkasz
http://blog.hu/user/244674
Fogok, egyertelmu. Az udvarunkrol lehetseges is, ugy, hogy nem kell megserteni a kijarasi tilalmat hozza.<br />
Nem petardazom, es nem is lovoldozok mar karacsony masnapjan, de 2021 elso orajan jopar raketa es romai gyertya felmegy majd.
https://juttasshaza.blog.hu/2020/12/26/online_felmeres_tobben_vagy_kevesebben_fognak_iden_tuzijatekozni/full_commentlist/1#c39500102
Válasz erre: Online felmérés: többen vagy kevesebben fognak idén tűzijátékozni?
2020-12-27T15:55:50+01:00
2020-12-27T15:55:50+01:00
clemens
http://blog.hu/user/776470
Megállapítom hogy az öntudatos proletárok lesöpörték állatvédelmi próbálkozásodat.<br />
Nekik alapvető emberi joguk durrogtatni, s te (mi) ezt köteles(ek) vagy(unk) tűrni.<br />
Világ proletárjai egyesüljetek! (azzal akivel gondolom)
https://juttasshaza.blog.hu/2020/12/26/online_felmeres_tobben_vagy_kevesebben_fognak_iden_tuzijatekozni/full_commentlist/1#c39499896
Válasz erre: Online felmérés: többen vagy kevesebben fognak idén tűzijátékozni?
2020-12-27T15:23:08+01:00
2020-12-27T15:23:08+01:00
csodalámpa
http://blog.hu/user/204814
Az én kisebbik kutyám nem fél sem a petárdától, sem egyéb villódzó, pukkanós szaroktól. Lehet le is megyünk sétálni, levideózni pár kigyulladó autót vagy erkélyt, mert a prolik dobálni fogják a cuccot, az tuti.
https://juttasshaza.blog.hu/2020/12/26/online_felmeres_tobben_vagy_kevesebben_fognak_iden_tuzijatekozni/full_commentlist/1#c39498772
Válasz erre: Online felmérés: többen vagy kevesebben fognak idén tűzijátékozni?
2020-12-27T12:27:02+01:00
2020-12-27T12:27:02+01:00
solar flare
http://blog.hu/user/535252
<a href="https://juttasshaza.blog.hu/2020/12/26/online_felmeres_tobben_vagy_kevesebben_fognak_iden_tuzijatekozni?full_commentlist=1#c39496412" class="reply_nick_357168" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 39496412 );">@sterimar</a>: +1
https://juttasshaza.blog.hu/2020/12/26/online_felmeres_tobben_vagy_kevesebben_fognak_iden_tuzijatekozni/full_commentlist/1#c39498676
Válasz erre: Online felmérés: többen vagy kevesebben fognak idén tűzijátékozni?
2020-12-27T12:09:20+01:00
2020-12-27T12:09:20+01:00
padlogaz
http://blog.hu/user/704002
"...Emellett az is nyilvánvaló, hogy a tűzijátékok szerelmesei jelentősen kevesebben vannak, mint azok, akik ezt csak elviselik..." -- ezt miből állapítottad meg?<br />
<br />
a posztban szereplő kérdés úgy szólt, hogy "Fogsz-e idén tűzijátékozni?", és a legtöbb válasz az volt, hogy "nem, eddig sem csináltam". <br />
<br />
ebből csak és kizárólag annyi állapítható meg, hogy a válaszadók 76,86%-a sem korábban, sem idén nem tűzijátékozik. ebből nem lehet érzelmi viszonyulásra vonatkozó következtetést levonni, mert akkor alá kellene bontani, hogy "miért nem?". pl. lehet, hogy imádja a tűzijátékot, de városi környezetben lakik, nincs rá pénze, máshogy ünnepel szilveszterkor, dolgozni szokott, nyaralni szokott stb., stb. (ha alkalmaztál erre más kérdést vagy módszertant, akkor elnézésedet kérem).<br />
<br />
ha egy kérdőívben megkérdezik, hogy "van porschéd?", akkor - sajnos - azt válaszolnám, hogy "se korábban, se jelenleg nincs porschém", és ez nem azt jelenti, hogy ne szeretném a porschét jobban a jelenlegi autómnál :-))
https://juttasshaza.blog.hu/2020/12/26/online_felmeres_tobben_vagy_kevesebben_fognak_iden_tuzijatekozni/full_commentlist/1#c39497592
Válasz erre: Online felmérés: többen vagy kevesebben fognak idén tűzijátékozni?
2020-12-27T09:21:23+01:00
2020-12-27T09:21:23+01:00
midnightcoder2
http://blog.hu/user/1157834
@qwertzu: Plusz a kutyaszarral teli Budapest, plusz amikor a plázacicát szájkosár nélkül sétáltatja a barátja pitbullja, plusz nyáron az egész városnak olyan szaga van mint egy közwc-nek a kutyahúgy miatt. A kutyások pont úgy nincsenek tekintettel másokra mint a durrogtatók, csak õket egész évben kell elviselni a kutyájukkal.
https://juttasshaza.blog.hu/2020/12/26/online_felmeres_tobben_vagy_kevesebben_fognak_iden_tuzijatekozni/full_commentlist/1#c39497300
Válasz erre: Online felmérés: többen vagy kevesebben fognak idén tűzijátékozni?
2020-12-27T08:26:19+01:00
2020-12-27T08:26:19+01:00
qwertzu
http://blog.hu/user/38864
Mint kutya nem tartóként, egy kérdést hadd tegyek fel neked:<br />
<br />
Szerinted melyik idegesítőbb:<br />
-évente 1X hallgatni a durrogtatást, amikor amúgy is ébren vagyok.<br />
-nyaranta rendszeresen hajnali 5 kor felébredni a szomszéd kutya ugatására és éjfélkor még hallgatni a falu csaholókórusát a nyitott ablakon keresztül.<br />
<br />
Hidd el a nem kuttyás többségnek sokkal jobban tele van a töke a kutyákkal, mint az évi 1X tüzijátékkal.
https://juttasshaza.blog.hu/2020/12/26/online_felmeres_tobben_vagy_kevesebben_fognak_iden_tuzijatekozni/full_commentlist/1#c39497076
Válasz erre: Online felmérés: többen vagy kevesebben fognak idén tűzijátékozni?
2020-12-27T07:31:34+01:00
2020-12-27T07:31:34+01:00
apro_marosan_petergabor
http://blog.hu/user/70358
1. Szeretem a kutyákat<br />
2. Nincsen kutyám<br />
3. Nem szeretem a kutyagumit<br />
4. Mégis elviselem mások kutyáit<br />
5. Szeretem a tüzijátékot<br />
6. Néha én is csinálok<br />
7. Ha a törvény megengedi, miért ne tüzijátékozzak?<br />
8. Tüzijáték idején miért ne tudnánk a tartók a kutyákra vigyázni (megkötni pl.)?<br />
9. Miért kell erről még statisztikát is csinálni... ?
https://juttasshaza.blog.hu/2020/12/26/online_felmeres_tobben_vagy_kevesebben_fognak_iden_tuzijatekozni/full_commentlist/1#c39496412
Válasz erre: Online felmérés: többen vagy kevesebben fognak idén tűzijátékozni?
2020-12-27T00:45:37+01:00
2020-12-27T00:45:37+01:00
sterimar
http://blog.hu/user/357168
"Emellett az is nyilvánvaló, hogy a tűzijátékok szerelmesei jelentősen kevesebben vannak, mint azok, akik ezt csak elviselik."<br />
<br />
Lehet, de ezt a kutyásokról is el lehet mondani. A kutyások kevesebben vannak, mint akik a kutyaugatást és a mindenhova piszkításukat elviselik. Ráadásul szemben a tüzijátékozással, amit csak egy napig kell, a kutyákat az év összes többi napján el kell viselni, annak is, akinek nincs.
https://juttasshaza.blog.hu/2020/12/12/nem_lesz_tuzijatek_szilveszterkor_vagy_megis/full_commentlist/1#c39418830
Válasz erre: Nem lesz tűzijáték szilveszterkor! Vagy mégis?
2020-12-14T00:28:15+01:00
2020-12-14T00:28:15+01:00
kacsa.
http://blog.hu/user/89082
<a href="https://juttasshaza.blog.hu/2020/12/12/nem_lesz_tuzijatek_szilveszterkor_vagy_megis?full_commentlist=1#c39412028" class="reply_nick_244674" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 39412028 );">@]{udarauszkasz</a>: Egyfelől igazad van, hogy a hülyék mindig találnak valamit, de ha megnézzük, mikor durrognak a legtöbbet és mikor van a legtöbb részeg, az valószínűleg szilveszterkor van. Nem jó párosítás. Emlékszem, hogy az első olyan évben, amikor engedélyezték a durrogtatást, két srác, akivel együtt buliztunk már 8-9 körül kissé részeg volt és úgy gondolták, ha már lehet durrogni, jópofa dolog séta közben mindenféle hülye helyre petárdát dobni. A társaság józanabb fele persze próbálta ettől őket visszatartani. A csúcs az volt, amikor az egyik petárda nem robbant fel rögtön, a srác pedig fel akarta venni. Két embernek kellett visszafogni, ha nem teszik, a kezében robban fel. Nem véletlen van ilyenkor nagyüzem a traumatológián.<br />
A másik, hogy sokszor bele sem gondolnak tűzijátékozáskor, hogy mire kell figyelni: eldől, megy az autóra, másik emberre stb. hogy gondoljon a kutyákra is, ne pont a közelükben kezdjen rá, az már extra.<br />
Nem azt mondom, hogy mindenképpen tiltsák be, én is meg szoktam nézni (mi nem durrogtatunk), mert újévkor komolyabb a tűzijáték felhozatal egyes helyeken, mint aug. 20-án. Sőt, sokszor a blöki is velem van ilyenkor (a mostani - lekopogom - nem félős), de ha betiltanák az állatokra (nem csak kutyákra!) vagy a sérülésekre hivatkozva, nem sírnék.
https://juttasshaza.blog.hu/2020/12/12/nem_lesz_tuzijatek_szilveszterkor_vagy_megis/full_commentlist/1#c39415082
Válasz erre: Nem lesz tűzijáték szilveszterkor! Vagy mégis?
2020-12-13T17:35:49+01:00
2020-12-13T17:35:49+01:00
holysmoke0523
http://blog.hu/user/369560
<a href="https://juttasshaza.blog.hu/2020/12/12/nem_lesz_tuzijatek_szilveszterkor_vagy_megis?full_commentlist=1#c39414094" class="reply_nick_1227529" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 39414094 );">@Tatai Katalin</a>: láttam egy autóbalesetet. Akkor ne vezessek?
https://juttasshaza.blog.hu/2020/12/12/nem_lesz_tuzijatek_szilveszterkor_vagy_megis/full_commentlist/1#c39414348
Válasz erre: Nem lesz tűzijáték szilveszterkor! Vagy mégis?
2020-12-13T15:21:23+01:00
2020-12-13T15:21:23+01:00
]{udarauszkasz
http://blog.hu/user/244674
<a href="https://juttasshaza.blog.hu/2020/12/12/nem_lesz_tuzijatek_szilveszterkor_vagy_megis?full_commentlist=1#c39414060" class="reply_nick_1227529" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 39414060 );">@Tatai Katalin</a>: milyen tort ul a koronavirus, amikor a felesegemmel es anyosommal szilveszterezek? Rakohogok a raketara, es szetpermetezem a varos folott? Voltam katona, tudom, milyen az, amikor nagyot szol valami. Lobogtatta a nadragszaramat a legnyomas. Na, ehhez kepest a szilveszter tavaszi madarcsicserges. Amugyse a hanghatasra, hanem inkabb a latvanyra megyek ra, raketa, ilyesmi. Ami nem kozvetlenul az ablak alatt durran.
https://juttasshaza.blog.hu/2020/12/12/nem_lesz_tuzijatek_szilveszterkor_vagy_megis/full_commentlist/1#c39414304
Válasz erre: Nem lesz tűzijáték szilveszterkor! Vagy mégis?
2020-12-13T15:14:18+01:00
2020-12-13T15:14:18+01:00
midnightcoder2
http://blog.hu/user/1157834
<a href="https://juttasshaza.blog.hu/2020/12/12/nem_lesz_tuzijatek_szilveszterkor_vagy_megis?full_commentlist=1#c39414070" class="reply_nick_1227529" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 39414070 );">@Tatai Katalin</a>: Egy-két gyereket, öreget széttépnek élve pár évente, de azért csak szeresd őket. És persze az sem gáz hogy a város úgy néz ki mint egy nagy nyilvános WC mert 5 méterenként ott egy kutyaszar és minden sarokra naponta 20 kutya hugyozik. De a középkor volt nyilván nagyon gáz amikor az utcára szartak, ma már sokkal civilizáltabbak az emberek. Ja bocs, nem is...
https://juttasshaza.blog.hu/2020/12/12/nem_lesz_tuzijatek_szilveszterkor_vagy_megis/full_commentlist/1#c39414094
Válasz erre: Nem lesz tűzijáték szilveszterkor! Vagy mégis?
2020-12-13T14:40:12+01:00
2020-12-13T14:40:12+01:00
Tatai Katalin
http://blog.hu/user/1227529
<a href="https://juttasshaza.blog.hu/2020/12/12/nem_lesz_tuzijatek_szilveszterkor_vagy_megis?full_commentlist=1#c39405382" class="reply_nick_369560" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 39405382 );">@holysmoke0523</a>: aki orosz laktanya mellett nőtt fel mint én is, Veszprémben, az a háta közepére kivánja a lövöldözést, még emlékszem a nyolcvanas évek elején felrobbant a lőszerraktáruk a Jutasi uton, na ott aztán minden volt, javaslom minden lövöldözőnek egy ilyen élményt, életre elmegy a kedve a pirotechnikától, egész szilveszterkor kushadna.
https://juttasshaza.blog.hu/2020/12/12/nem_lesz_tuzijatek_szilveszterkor_vagy_megis/full_commentlist/1#c39414070
Válasz erre: Nem lesz tűzijáték szilveszterkor! Vagy mégis?
2020-12-13T14:37:16+01:00
2020-12-13T14:37:16+01:00
Tatai Katalin
http://blog.hu/user/1227529
<a href="https://juttasshaza.blog.hu/2020/12/12/nem_lesz_tuzijatek_szilveszterkor_vagy_megis?full_commentlist=1#c39413590" class="reply_nick_1157834" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 39413590 );">@midnightcoder2</a>: ne is szeresd őket, ők szeretnek téged reméljük felfalnának, sajnos nem teszik, sokkal intelligensebbek nálad
https://juttasshaza.blog.hu/2020/12/12/nem_lesz_tuzijatek_szilveszterkor_vagy_megis/full_commentlist/1#c39414060
Válasz erre: Nem lesz tűzijáték szilveszterkor! Vagy mégis?
2020-12-13T14:36:03+01:00
2020-12-13T14:36:03+01:00
Tatai Katalin
http://blog.hu/user/1227529
<a href="https://juttasshaza.blog.hu/2020/12/12/nem_lesz_tuzijatek_szilveszterkor_vagy_megis?full_commentlist=1#c39405246" class="reply_nick_244674" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 39405246 );">@]{udarauszkasz</a>: apám, ez nem semmi, római gyertya, buli-muri, koronavirus tort ül.
https://juttasshaza.blog.hu/2020/12/12/nem_lesz_tuzijatek_szilveszterkor_vagy_megis/full_commentlist/1#c39413590
Válasz erre: Nem lesz tűzijáték szilveszterkor! Vagy mégis?
2020-12-13T13:23:23+01:00
2020-12-13T13:23:23+01:00
midnightcoder2
http://blog.hu/user/1157834
A kutyásoknak évente egyszer-kétszer kell együtt élniük a robbantgatókkal. Nekünk, akik nem szeretjük a kutyákat, az év 365 napjában kell együtt élnünk a kutyatartókkal és a kutyáikkal.
https://juttasshaza.blog.hu/2020/12/12/nem_lesz_tuzijatek_szilveszterkor_vagy_megis/full_commentlist/1#c39412028
Válasz erre: Nem lesz tűzijáték szilveszterkor! Vagy mégis?
2020-12-13T09:25:19+01:00
2020-12-13T09:25:19+01:00
]{udarauszkasz
http://blog.hu/user/244674
<a href="https://juttasshaza.blog.hu/2020/12/12/nem_lesz_tuzijatek_szilveszterkor_vagy_megis?full_commentlist=1#c39411152" class="reply_nick_89082" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 39411152 );">@kacsa.</a>: hulyegyerekek mindenhol vannak. Ha betiltod a tuzijatekot, akkor a hulyegyerek mast talal ki, mondjuk bedob valamit a keritesen. Nalunk eddig egy szem tuzijatek se szosszent, viszont 2 hete a kutyank, es a szomszed cicaja hallucinaltak, egyedul ok jarnak ki az udvarra. A kutyank mindenfele nemletezo dolog elol menekult a padlon, a szomszed nenit nem ismerte fel a macskaja, stb. A benti cicaknak semmi baja nem volt. Akkor mar inkabb dobjon el 2 petardat, elje ki magat, ozt jovan.
https://juttasshaza.blog.hu/2020/12/12/nem_lesz_tuzijatek_szilveszterkor_vagy_megis/full_commentlist/1#c39411152
Válasz erre: Nem lesz tűzijáték szilveszterkor! Vagy mégis?
2020-12-12T23:59:18+01:00
2020-12-12T23:59:18+01:00
kacsa.
http://blog.hu/user/89082
Szerintem sem az éjféli tűzijáték a legnagyobb gond, hanem az alkohol + pirotechnikai eszköz párosítás és az, hogy egyesek már pár nappal korábban megkezdik az alapozást és természetesen az óév vége után megmaradt ezt-azt is el kell durrogtatni a következő napokban. Arra fel lehet készülni, ha éjfélkor durrogtatnak. Az már egy fokkal nehezebb, ha este 6 és reggel 6 között bármikor rákezdhet valaki. Amire viszont tényleg nehéz felkészülni, hogy egyes csökkent értelműek jó mókának gondolják, ha a kutya mellé (nem feltétlenül szilveszterkor) petárdát dobnak. Az előző kutyánk nem félt a durrogástól, dörgéstől, lövéstől egészen addig, amíg valami gyökér mellé nem dobott egy petárdát. Onnantól kezdve reszketett minden ilyentől. A napközbeni kifárasztás valamennyit segített.<br />
Nem tudom, mi lenne a jó megoldás, mert jópofa a tűzijáték, de meglennék nélküle még úgy is, hogy a mostani kutyánk jól viseli. De nincs ötletem, hogyan lehetne a normális tűzijátékozók közül kiszűrni a gyökereket.
https://juttasshaza.blog.hu/2020/12/12/nem_lesz_tuzijatek_szilveszterkor_vagy_megis/full_commentlist/1#c39410704
Válasz erre: Nem lesz tűzijáték szilveszterkor! Vagy mégis?
2020-12-12T22:59:30+01:00
2020-12-12T22:59:30+01:00
]{udarauszkasz
http://blog.hu/user/244674
<a href="https://juttasshaza.blog.hu/2020/12/12/nem_lesz_tuzijatek_szilveszterkor_vagy_megis?full_commentlist=1#c39409614" class="reply_nick_818731" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 39409614 );">@Macska_fogó</a>: Mindket "taborban" vannak idiotak. Aki direkt a kutya melle (par meterre melle) dob egy petardat (a petarda amugy is tilos) azon mar nem lehet segiteni. De, hogy emiatt ne lehessen raketazni, esetleg bombettatelepezni, romaigyertyazni ejfeltol reggel 5-ig, 6ig mondjuk, az mar tulzas. Mi a kutyat pl kivisszuk ejfel elott wc-re, pisi-kaki, aztan utana ejfeltol ezzel legalabb nincs baj. En a tuzijatekkal legkesobb 1-fel2re vegezni szoktam, es ezek raketak, amik fent robbannak az egen, esetleg a bombettatelep, ami lent szol, de iden az nem lesz, csak raketa, es romai.
https://juttasshaza.blog.hu/2020/12/12/nem_lesz_tuzijatek_szilveszterkor_vagy_megis/full_commentlist/1#c39409614
Válasz erre: Nem lesz tűzijáték szilveszterkor! Vagy mégis?
2020-12-12T21:58:38+01:00
2020-12-12T21:58:38+01:00
Macska_fogó
http://blog.hu/user/818731
<a href="https://juttasshaza.blog.hu/2020/12/12/nem_lesz_tuzijatek_szilveszterkor_vagy_megis?full_commentlist=1#c39409426" class="reply_nick_336941" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 39409426 );">@Pierr Kardán</a>: több ezer kutya tűnik el egy éjszaka alatt, és gondolom te is érted, hogy nem az ő hibájuk, hogy a gazdájuk felelőtlen. De nem csak a felelőtlen gazdák kutyái kerülnek bajba, minden évben sok kutya rohan el azért, mert reggel, mikor kiengedik a kertbe, egy idióta eldob egy petárdát, vagy séta közben a kutya mellé dobják. Esetleg a kutya a lakásban kap szívrohamot vagy epilepsziás rohamot. Szerintem a petárdázok is felelőtlenek, nem tudom elképzelni, hogy más módon ne tudnának szórakozni, csak úgy, hogy másokat halálra rémisszenek, vagy halálba kergessenek.
https://juttasshaza.blog.hu/2020/12/12/nem_lesz_tuzijatek_szilveszterkor_vagy_megis/full_commentlist/1#c39409426
Válasz erre: Nem lesz tűzijáték szilveszterkor! Vagy mégis?
2020-12-12T21:47:09+01:00
2020-12-12T21:47:09+01:00
Pierr Kardán
http://blog.hu/user/336941
Nem leszek népszerű a véleményemmel, de elegem van már a kutyavédők szilveszteri ajvékolásából. Nekem is van kutyám, minden évben kutyamenhely kapja az adóm 1 százalékát, de ettől függetlenül az a véleményem, hogy aki hagyja, hogy szilveszterkor a kutyája elvesszen, az nem érdemli meg, hogy kutyája legyen! Attól jobb is, hogy meglép a kutya, még a menhelyen is jobb helyen van, mint egy ilyen nemtörődöm gazda mellett!. Nem a szileszteri tüzijátékot kell betiltani, hanem a felelőtlen kutytartást. Száz felelőtlen kutyatartó miatt ne akarják már százezrek szórakozását betiltani.
https://juttasshaza.blog.hu/2020/12/12/nem_lesz_tuzijatek_szilveszterkor_vagy_megis/full_commentlist/1#c39408514
Válasz erre: Nem lesz tűzijáték szilveszterkor! Vagy mégis?
2020-12-12T20:52:39+01:00
2020-12-12T20:52:39+01:00
élhetetlen
http://blog.hu/user/648369
<a href="https://juttasshaza.blog.hu/2020/12/12/nem_lesz_tuzijatek_szilveszterkor_vagy_megis?full_commentlist=1#c39405364" class="reply_nick_214606" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 39405364 );">@Fenchurch68</a>: A kutyák sem egyformák. Off, mert nem szilveszter. Balatonon, az első években az volt az elgondolásom, hogy a vendég kutya használhatja a vendégszobát, a konyhát az étkezőt, az előteret, záróvonal a szobám küszöbe, de az ajtó nyitva, nincs kizárva a társaságból. Működött, aztán jött egy igazi égzengős vihar. Ott reszket a küszöbön, na, persze, hogy bejöhetsz. Be az asztal alá. Nem biztonságos, talán az ágy alja, csak már nem vette észre, hogy az asztal és az ágy között volt egy fém lábú asztal, ami megcsikordult, mikor nekiment, még egy sokk, felkaptam az asztalt, és bemenekült az ágy alatti legsötétebb sarokba. Életemben nem láttam még állatot így félni. Az előzményeket nem tudtuk, menhelyi kutya volt. Voltak fura dolgai. A gazdái elmentek strandolni, kaja, víz odakészítve, nem nyúlt hozzá. Ha megjöttek, örült nekik, aztán ivott, evett, de addig nem. Nem tudhattuk, milyen volt a kölyökkora.<br />
holysmoke0523: Mi is meg tudtuk nyugtatni, a vihar elültével, miután kicsalogattuk a búvóhelyről, és babusgattuk, de ez fél óra volt. A pánik alatt tehetetlenek voltunk. <br />
]{udarauszkasz: „volt egy olyan kitenyesztett vizslaja, aki mellett siman lehetett petardazni. Azert volt ilyen, hogy ne ijedjen meg a puskalovestol.” Ez nem csak tenyésztés kérdése. Vannak ugyan fajta specifikus tulajdonságok, de nem érvényesek minden egyedre. Baráti család, egy magyar vizsla, gondosan kiválasztott tenyésztőtől, gondosan kiválasztott kiképzőnél képezve. Vadásznak vele, és ezen kívül versenyeztetik is, külföldön is. Nem szépség verseny, hanem ügyességi, behozó, stb. Nagyon sok helyezése van. (Azon néha röhögök, hogy otthon meg olyan, mint egy macska, csak nehezebb, felmászik a gazda ölébe, a nyakát ráhajtja az övére, éppen csak nem dorombol). Szóval siker kutya. Vettek ugyanattól a tenyésztőtől egy szukát, ugyanaz a kiképző, és az első kísérlet. A nagy fut ki a terepre, a kicsi utána. Egy lövés, a kicsi megtorpan, de aztán fut a nagy után. Dupla lövés, az az igazi, a kicsi megfordult, visszafutott a gazdihoz, és ráült a cipőjére. Belőle nem lesz vadászkutya, hiába a tenyésztés. Egyébként okos, agilis, odaajándékozták a kiképzőnek, ott még sok mindenben tud segíteni.
https://juttasshaza.blog.hu/2020/12/12/nem_lesz_tuzijatek_szilveszterkor_vagy_megis/full_commentlist/1#c39405994
Válasz erre: Nem lesz tűzijáték szilveszterkor! Vagy mégis?
2020-12-12T17:40:54+01:00
2020-12-12T17:40:54+01:00
]{udarauszkasz
http://blog.hu/user/244674
Amugy nekem is van kutyam, meg 2 zsebtigris is, mindharman a lakasban.<br />
Regen a volt szomszedunknak volt egy olyan kitenyesztett vizslaja, aki mellett siman lehetett petardazni. Azert volt ilyen, hogy ne ijedjen meg a puskalovestol. Teljesen elemeben volt ilyenkor:)
https://juttasshaza.blog.hu/2020/12/12/nem_lesz_tuzijatek_szilveszterkor_vagy_megis/full_commentlist/1#c39405738
Válasz erre: Nem lesz tűzijáték szilveszterkor! Vagy mégis?
2020-12-12T17:23:30+01:00
2020-12-12T17:23:30+01:00
]{udarauszkasz
http://blog.hu/user/244674
<a href="https://juttasshaza.blog.hu/2020/12/12/nem_lesz_tuzijatek_szilveszterkor_vagy_megis?full_commentlist=1#c39405364" class="reply_nick_214606" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 39405364 );">@Fenchurch68</a>: na, valahol ez a hozzaallas rendben van. <br />
Elofordul, hogy 31en este 8-10 kornyeken ellovok valamit, de a java ejfel utan jon. Max ejjel 2re vegzek vele, addigra a kornyek is elcsendesedik. Viszont enelkul nem szilveszter a szilveszter, es ezen a koronavirus, meg mas egyeb hulyeseg se fog valtoztatni.
https://juttasshaza.blog.hu/2020/12/12/nem_lesz_tuzijatek_szilveszterkor_vagy_megis/full_commentlist/1#c39405382
Válasz erre: Nem lesz tűzijáték szilveszterkor! Vagy mégis?
2020-12-12T16:43:05+01:00
2020-12-12T16:43:05+01:00
holysmoke0523
http://blog.hu/user/369560
Nos. Nem olyan rossz dolog a szilveszter éjféli durrogtatás. Én sajnálnám, ha a közterületi használat mellett megtiltanák a magánterületen történő felhasználását. Igen, nekem is van kutyám. Meg tengerimalacom, papagájok, macskák, tyúkok és fürjek is. Meg tudom nyugtatni őket. Tanulja meg más is, higyan kell bánni az állataival.
https://juttasshaza.blog.hu/2020/12/12/nem_lesz_tuzijatek_szilveszterkor_vagy_megis/full_commentlist/1#c39405364
Válasz erre: Nem lesz tűzijáték szilveszterkor! Vagy mégis?
2020-12-12T16:41:23+01:00
2020-12-12T16:41:23+01:00
Fenchurch68
http://blog.hu/user/214606
<a href="https://juttasshaza.blog.hu/2020/12/12/nem_lesz_tuzijatek_szilveszterkor_vagy_megis?full_commentlist=1#c39404722" class="reply_nick_244674" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 39404722 );">@]{udarauszkasz</a>: Nekem van kutyám, mégse mondom, hogy ha te fellősz egy pár ezt-azt éjfélkor, akkor azonnal ugorj ki a Szegezsából űrruha nélkül. Szerintem egy ilyen mértékű szilveszteri tűzijátékozással mindenki együtt tudna élni, éjfél után fél óra hosszat mindenki kividámkodja magát, és megint egy évre elfelejthetjük, csak hát sajnos a gyakorlat az az, hogy 30-án reggel már petárdára ébredünk, és ez tart jó esetben elsején délutánig.
https://juttasshaza.blog.hu/2020/12/12/nem_lesz_tuzijatek_szilveszterkor_vagy_megis/full_commentlist/1#c39405246
Válasz erre: Nem lesz tűzijáték szilveszterkor! Vagy mégis?
2020-12-12T16:25:51+01:00
2020-12-12T16:25:51+01:00
]{udarauszkasz
http://blog.hu/user/244674
<a href="https://juttasshaza.blog.hu/2020/12/12/nem_lesz_tuzijatek_szilveszterkor_vagy_megis?full_commentlist=1#c39404772" class="reply_nick_947109" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 39404772 );">@n3spr3ss0</a>: a 2020 as ev nem kivansagmusor. <br />
A kertbol lesz fellove, elotte dronnal atnezem a kornyeket, merre eshet le biztonsagosan. A romai gyertyanak nem nagyon hullanak vissza vegtermekei, az barmerre mehet <br />
Melto modon lesz bucsuztatva ez a nyomoronc ev, neked is buek:)
https://juttasshaza.blog.hu/2020/12/12/nem_lesz_tuzijatek_szilveszterkor_vagy_megis/full_commentlist/1#c39404772
Válasz erre: Nem lesz tűzijáték szilveszterkor! Vagy mégis?
2020-12-12T15:04:38+01:00
2020-12-12T15:04:38+01:00
n3spr3ss0
http://blog.hu/user/947109
<a href="https://juttasshaza.blog.hu/2020/12/12/nem_lesz_tuzijatek_szilveszterkor_vagy_megis?full_commentlist=1#c39404722" class="reply_nick_244674" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 39404722 );">@]{udarauszkasz</a>: Remélem a seggedből indítod majd, fordítva.
https://juttasshaza.blog.hu/2020/12/12/nem_lesz_tuzijatek_szilveszterkor_vagy_megis/full_commentlist/1#c39404722
Válasz erre: Nem lesz tűzijáték szilveszterkor! Vagy mégis?
2020-12-12T14:48:50+01:00
2020-12-12T14:48:50+01:00
]{udarauszkasz
http://blog.hu/user/244674
Most mindenki fikazni fog de:<br />
Egyszer van szilveszter az evben. Raketazni, romai gyertyazni fogok iden, petardazni nem. Vannak dolgok, amiket egesz evben el kell viselni az embernek, ez nem az.
https://juttasshaza.blog.hu/2020/11/17/tanacsok_kinti_kutyas_gazdiknak_hideg_idore/full_commentlist/1#c39244966
Válasz erre: Tanácsok kinti kutyás gazdiknak hideg időre
2020-11-19T07:15:44+01:00
2020-11-19T07:15:44+01:00
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró
http://blog.hu/user/117536
Mindenképpen ki kell menni, akár -30 fokban is.
https://juttasshaza.blog.hu/2020/11/17/tanacsok_kinti_kutyas_gazdiknak_hideg_idore/full_commentlist/1#c39242344
Válasz erre: Tanácsok kinti kutyás gazdiknak hideg időre
2020-11-18T19:07:49+01:00
2020-11-18T19:07:49+01:00
vackor1
http://blog.hu/user/254393
Egy időzítővel - ami estétől reggelig adja a delejt - szereltem fel a kutyáknak fűtőszőnyeget ( amit pl. a hidegburkolatok alá is tesznek ) , 10 perc volt összerakni , másik 10 a kutyaház belső oldalára felszerelni és egy vékony farostlemezzel eltakarni , így azt melegíti közvetlenül és kellemes , langyos idő van éjjelre a kutyóknak. <br />
Napközbeni hidegben a nappaliba bejöhetnek , így a rövidszőrű sem fázik , de kint sem a földön fekszenek, régi paplan/párna/pokróc mindig van alattuk, télen ráadásul kint marad a teraszon a kerti kanapé a ház szélvédett részén , azon trónolnak , szerencsére onnan pont rálátnak a "kritikus" helyekre , így minden meg van oldva .. :)
https://juttasshaza.blog.hu/2020/11/17/tanacsok_kinti_kutyas_gazdiknak_hideg_idore/full_commentlist/1#c39241434
Válasz erre: Tanácsok kinti kutyás gazdiknak hideg időre
2020-11-18T15:59:55+01:00
2020-11-18T15:59:55+01:00
kacsa.
http://blog.hu/user/89082
Bejáratnál szokták tanácsolni és ebben van valami, hogy ugyan szebben néz ki, ha középen van, de célszerűbb inkább a szélére rakni, hogy nagyobb védett helye maradjon bent a kutyának. Egyébként meglepően kicsi ajtón keresztül is képesek ki-be járkálni. A hőfüggönyt eddig még nem sikerült megoldanunk: bármit is raktunk fel, bármekkora darabokból, leszaggatta.<br />
Hosszú, hogy miért volt rá szükség, de amivel mi még próbálkoztunk nagy hidegben és nem tűnt rossz megoldásnak: éjszakára egy 10 literes, forró vízzel megtöltött műanyag kannát rongyokba bugyolálva (hogy ne égessen és lassabban hűljön) beraktunk a házba. Reggel még valamivel melegebb volt, mint a környezete.<br />
<br />
Ha valakinél nem akar bemenni a kutya a házába, több oka lehet, de a mi kutyánkat az zavarta, hogy onnan nem lát rá az ajtóra és a kapura, amióta átraktuk a házat, nagy hidegben és melegben bemegy, egyébként meg keres egy stratégiai pontot a kertben, ahonnan rálát a fontosabb dolgokra és ott fekszik. Azt már megszoktam, hogy neki más az ideális hőmérséklet, mint nekem... érzésem szerint úgy 15-20 °C-kal ;).<br />
<br />
Abban még az általam megkérdezett állatorvosok sem értettek egyet, hogy a kutya hőháztartásának szempontjából mennyire szerencsés a kinti-benti tartás (nappal mínuszok kint, este 20 °C bent), de sok kertes házban akad olyan épület vagy helyiség, ami fagymentes, de nem meleg pl. garázs, esetenként kazánház, nyári konyha, beüvegezett tornác stb. öreg, beteg, mérsékelten hidegtűrő kutyánál ez is megoldás lehet, bár nálunk 1-2 éjszaka bent alvástól (pl. túrán, szálláshelyen) még nem lett baja . Aki hajlamos a lakberendezésre, azt bezárás előtt célszerű jól kifárasztani. Ugyanez áll a szilveszteri pánikolókra is: egy jó nagy séta dec. 31-én a durrogásoktól távol - mondjuk egy erdőben - valamennyire az idegeket is nyugtatja. Csodát nem tesz, de segít.
https://juttasshaza.blog.hu/2020/11/17/tanacsok_kinti_kutyas_gazdiknak_hideg_idore/full_commentlist/1#c39241268
Válasz erre: Tanácsok kinti kutyás gazdiknak hideg időre
2020-11-18T15:11:22+01:00
2020-11-18T15:11:22+01:00
zombi
http://blog.hu/user/35243
Figyeld, hogy nem-e nedvesedett már át...<br />
Komoly?
https://juttasshaza.blog.hu/2019/12/29/iden_mar_ot_magyar_varosban_nem_lesz_szilveszteri_tuzijatek/full_commentlist/1#c38020976
Válasz erre: Idén már öt magyar városban nem lesz szilveszteri tűzijáték!
2020-01-10T16:50:35+01:00
2020-01-10T16:50:35+01:00
hátrasarc
http://blog.hu/user/1495628
<a href="https://juttasshaza.blog.hu/2019/12/29/iden_mar_ot_magyar_varosban_nem_lesz_szilveszteri_tuzijatek?full_commentlist=1#c37992798" class="reply_nick_720728" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37992798 );">@videki gyerek</a>: Nem.
https://juttasshaza.blog.hu/2019/12/29/iden_mar_ot_magyar_varosban_nem_lesz_szilveszteri_tuzijatek/full_commentlist/1#c37996086
Válasz erre: Idén már öt magyar városban nem lesz szilveszteri tűzijáték!
2020-01-02T19:46:27+01:00
2020-01-02T19:46:27+01:00
Macska_fogó
http://blog.hu/user/818731
<a href="https://juttasshaza.blog.hu/2019/12/29/iden_mar_ot_magyar_varosban_nem_lesz_szilveszteri_tuzijatek?full_commentlist=1#c37989204" class="reply_nick_70358" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37989204 );">@apro_marosan_petergabor</a>: Így válaszolnék, köszi a véleményed ;)<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="https://juttasshaza.blog.hu/2020/01/02/600_elveszett_kutya_hatalmas_osszefogas_egyetlen_ejszaka">juttasshaza.blog.hu/2020/01/02/600_elveszett_kutya_hatalmas_osszefogas_egyetlen_ejszaka</a>
https://juttasshaza.blog.hu/2019/12/29/iden_mar_ot_magyar_varosban_nem_lesz_szilveszteri_tuzijatek/full_commentlist/1#c37994634
Válasz erre: Idén már öt magyar városban nem lesz szilveszteri tűzijáték!
2020-01-02T06:01:11+01:00
2020-01-02T06:01:11+01:00
chrisred
http://blog.hu/user/257802
<a href="https://juttasshaza.blog.hu/2019/12/29/iden_mar_ot_magyar_varosban_nem_lesz_szilveszteri_tuzijatek?full_commentlist=1#c37992788" class="reply_nick_718772" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37992788 );">@Helyszíni zsemle</a>: Én is azt szoktam mondani, ha valakinek szórakozásból kiszúrják az autóján a gumijait: aki nem tud vigyázni a kocsijára, az ne vegyen magának autót.